מה זה וורדפרס? הסבר למתחילים

ליצירת קשר:

וורדפרס (WordPress) היא פלטפורמה חינמית ליצירת אתרים בקוד פתוח.

WordPress

בפשטות וורדפרס היא אחת מהמערכות הטובות והפופולריות ביותר כיום לבניית אתרים ובלוגים.

ברמה הטכנית יותר, וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן (content management system – CMS) הכתובה בשפת PHP ומשתמשת בבסיס נתונים של MySQL.

וורדפרס הינה פלטפורמה רב תכליתית מצוינת לבניית מגוון סוגי אתרים, כגון: אתרי מסחר אלקטרוני, אתרי פורטפוליו (תיק עבודות), אתרי תדמית ועוד… האפשרויות הן אין-סופיות בכל הנוגע להתאמה אישית של אתר הוורדפרס וזאת הודות לכך שוורדפרס מכילה אלפי תוספים ותבניות (חינמיים ובתשלום).

על ידי תוספי וורדפרס ניתן להוסיף כמעט ללא מגבלה פונקציונליות נוספת לאתר. כמו כן על ידי התבניות ניתן לבחור כיצד האתר שלכם יראה וגם כאן תוכלו לבחור תבנית מעוצבת מתוך ספרייה עשירה של תבניות.

וורדפרס הינה מערכת גמישה מאד והיא פתרון מצוין לבניית אתרים גדולים וקטנים כאחד.

מה זה אתר וורדפרס?

אתר וורדפרס הוא אתר המופעל על ידי מערכת וורדפרס ומשתמש בה כמערכת לניהול התכנים באתר.

וורדפרס מפעילה הן את הצד האחורי של האתר (הממשק שבו משתמשים מתחברים על ידי שם משתמש וסיסמה כדי לבצע שינויים או להוסיף תוכן חדש באתר) והן את הצד הקדמי המוצג לגולשים (החלק הגלוי שבעצם זה מה שרואים המבקרים באתר האינטרנט שלכם)

יתרונות אתר הבנוי על מערכת וורדפרס

פשטות, חינמי, גמישות, קל לשימוש ולניהול תכנים, לא חייב לדעת קוד, ניתן להרחבה על ידי תוספים ייעודיים, ניתן להתאמה אישית על ידי התקנה של תבניות, אבטחה טובה מאד, לוורדפרס קהילה עצומה ומשגשגת של מפתחים כך שתמיד ניתן למצוא פתרון לכל בעיה.

קצת היסטוריה

וורדפרס החלה את דרכה בשנת 2003 כאשר מפתחיה פיתחו כלי הידוע בשם B2/cafelog אשר איפשר להם ליצור בלוגים בקלות. במשך הזמן הם חיפשו דרך ליצור פלטפורמה טובה יותר ליצירת בלוגים שתהיה בעלת תכונות חזקות יותר ופיתוח עקבי יותר. התוצאה היתה וורדפרס.

וורדפרס גדלה במהירות והפכה להיות מערכת ניהול תוכן נרחבת (CMS) המסוגלת להתמודד עם מגוון רחב של סוגי אתרים. על פי סטטיסטיקות, וורדפרס מפעילה למעלה מ 60 מליון אתרים שזה בערך 35% מכל האתרים הקיימים באינטרנט ורבים מבונה האתרים מעדיפים להשתמש בה, זאת מפני שהיא חינמית וכל כך קלה לשימוש הן למפתחי האתר והן למתפעלים אותו.

אנו מפתחים אתרי אינטרנט המבוססים על מערכת וורדפרס כבר למעלה מ 10 שנים. הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו להתאים את האתר בדיוק לצרכי הלקוח.

אם אתם מעוניינים לבנות אתר לעסק שלכם ומעדיפים לתת למקצוענים להתעסק במה שהם יודעים פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר לפיתוח אתר מקצועי ויפיפה המותאם לגדלי מסכים שונים.

לקבלת הצעת מחיר:
0545-386182

אולי יעניין אותך: