האם אני צריך אתר לעסק שלי?

ליצירת קשר:

9 סיבות שיעזרו לכם להבין שהתשובה היא כן!

אם העסק שלכם הגיע לאן שהגיע עד היום אתם בטח תוהים "האם אנחנו באמת צריכים אתר לעסק שלנו?" מה הטעם לבנות אתר אם העסק שלנו כבר מצליח גם ללא אתר?

התשובה הקצרה היא כן! ודווקא עכשיו זה הזמן הטוב ביותר להשקיע בכך. אתר אינטרנט מציע מגוון רחב של שיפורים והטבות לעסק, ורוב ההטבות הללו עולות בערכן משנה לשנה. לא משוכנעים? אספנו עבורכם 9 יתרונות משמעותיים שהעסק שלכם יקבל גם אם תקימו אתר קטן ופשוט עבור העסק שלכם.

9 סיבות למה אתם צריכים אתר לעסק שלכם

1. אתר לעסק שלכם יגרום לכם להראות מקצועיים

כ-85% מהלקוחות של היום סוברים שעסק שיש לו אתר אינטרנט הופך אותו לאמין יותר מאשר עסקים שמשתמשים רק בפלטפורמות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם וכדומה. האתר שלכם הוא גם המקום המושלם ביותר להציג את ההסמכות המקצועיות שלכם.

מעבר לכך כאשר יש לכם אתר משלכם הדבר מאפשר לכם ליצור כתובת מייל ייחודית לעסק שלכם אשר תוסיף לכם רמה נוספת של מקצועיות, במיוחד אם עד היום השתמשתם בכתובת המייל האישית שלכם לצרכי העסק.

2. האתר שלכם יכול למשוך לקוחות חדשים

אולי אתם מרוצים כרגע מהיקף הפעילות של העסק שלכם אך כל עסק חווה תחלופת לקוחות מעת לעת.

כדי לשמור על הצלחה מתמשכת עליכם למשוך לקוחות חדשים, ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להפוך את עצמכם לגלויים בגוגל.

אתר מותאם היטב יכול לעזור לעסק שלכם להיות מדורג במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש עבור מגוון רחב של מונחי חיפוש (מילות מפתח) ובכך למשוך זרם קבוע של לקוחות חדשים. ישנם מספר כלים חינמיים לקידום אתרים המאפשרים לבצע אופטימיזציה (שיפור ביצועים) טובה לאתר שלכם ללא צורך בהכשרה פורמלית מוקדמת.

3. אתם יכולים להציג בבירור את המוצרים או השירותים שלכם

אתם יכולים להראות ללקוחות פוטנציאליים אילו שירותים הם יקבלו מכם או אילו מוצרים מוצעים אצלכם למכירה על ידי הצגת צילומים באיכות גבוהה ומידע נוסף אודות המוצרים הנמכרים בחנותכם.

כמו כן תוכלו להשתמש בעיצוב האתר יחד עם התמונות והסרטונים המוצגים בו כדי לתת לאנשים תחושה של איך זה מרגיש להיכנס למקום הפיזי, זה עובד מצוין במיוחד אם העסק שלכם הוא מלון או מסעדה טובה וכדומה. כמו כן תוכלו לפרסם מידע חשוב נוסף כגון הצגת תפריט ומחירים או יומן של האירועים העומדים להתקיים בקרוב.

4. תוכלו להציג באתר ביקורות והמלצות בצורה בולטת

הצגת ביקורות או המלצות באתר שלכם היא דרך מצוינת לבסס הוכחה חברתית (חכמת ההמונים) בין אם אלו המלצות של לקוחות פרטיים בין אם אילו פרסומים שכתבו עליכם בעיתונות או במדיה החברתית אשר גם אותם תוכלו להציג באתרכם ואפילו ליצור סוג של ארכיון כך שגם אם פרסמתם את העסק שלכם באתרים אחרים ולאחר מכן אותן כתבות כבר לא הופיעו שם עדיין הן יוכלו להיות מוצגות באתר שלכם ללא תלות בצד שלישי

5. אתר משלכם יכול לעודד לקוחות ליצור קשר איתכם

אתר משלכם הוא מקום מצוין להצגת פרטי יצירת הקשר איתכם. המגדילים לעשות אף יוצרים טופס מקוון בו הלקוחות הפוטנציאליים יכולים למלא פרטים ולשגרם ישירות לתיבת המייל שלכם כך תוכלו לחזור אליהם במועד מאוחר יותר עם הצעת מחיר מסודרת.

6. הטמעת מפת הגעה של גוגל

באתר משלכם תוכלו להטמיע בקלות מפה דינמית של גוגל מפות, כך אנשים יוכלו להגיע אליכם בקלות גם אם הם אינם מקומיים

7. ביסוס מעמדכם בתעשייה

אם למתחרים שלכם עדיין אין אתר אינטרנט כנראה שבקרוב יהיה להם… הציבו את עצמכם כמובילים בתחומכם על ידי בניית אתר אינטרנט איכותי. אם המתחרים כבר הקדימו אתכם תוכלו עדיין להבליט את ייחודיות העסק שלכם על ידי בניית אתר אינטרנט שונה וייחודי לחלוטין הן מבחינת עיצוב ואין מבחינת איכות התוכן המוצג בו ובכך להראות ללקוחות פוטנציאליים מה מייחד את העסק שלכם ולמה כדאי דווקא להתקשר איתכם בקשרי עבודה.

8. ניהול האתר הוא כבר לא דבר מסובך בימינו

בעבר ניהול אתר אינטרנט היה עסק יקר ומסובך ולפעמים היה צורך לשכור את שירותיה של חברה חיצונית אשר תטפל באתר באופן קבוע. בימנו הדבר הפך קל יותר בהרבה. שימוש במערכות ניהול תוכן כגון וורדפרס (WordPress) מאפשר ניהול קל ונוח של תכני האתר כך שלא תצטרכו להשקיע ממון וזמן רב ועדיין להשיג תוצאות נפלאות.

9. אתר משלכם יבטיח את ההצלחה שלכם לתווך הארוך

לפי סקרים שונים נמצא שבשנת 2020 כמעט 4.5 מיליארד מאוכלוסיית העולם משתמשים באינטרנט שזה בערך 59% מאוכלוסיית העולם! והמספרים רק עולים ועולים במשך הזמן. ללא אתר העסק שלכם הוא בלתי נראה לאותם אנשים. ככל שתתקדמו בעידן הדיגיטלי העסק שלכם יהפוך לגלוי וימשוך איליו נתח גדול יותר של לקוחות פוטנציאליים

לסיכום

אני מקווה שהדברים שנאמרו לעיל עזרו לכם להבין שהשאלה האמיתית היא לא "אם אנחנו צריכים אתר אינטרנט לעסק שלנו?" אלא "האם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להמשיך בפעילות העסקית ללא אתר אינטרנט?" והתשובה היא: אם אתם מעוניינים להמשיך לשגשג בטווח הארוך, בניית אתר אינטרנט לעסק שלכם הוא ההשקעה הטובה ביותר שעשיתם אי פעם.

אם עדיין אתם מסופקים, תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון: 0545-386182 ונשמח להשיב על שאלות נוספות.
כמו כן תוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר אטרקטיבית לבניית אתר בהתאמה וליווי אישי לאורך כל הדרך
כאן תוכלו להתרשם ממספר עבודות שלנו