בניית אתר לחללי צה"ל

ליצירת קשר:

אתרי הנצחה לחללים הינם אתרים המכילים מידע לזכרם של נופלים.

באתרים הללו קיים מידע מכבד ומרגש על החיילים שנפלו בשירות המדינה ובמערכות הביטחון. באתרים הללו ניתן למצוא פרטים אישיים על הנופלים כמו שמם, תאריך לידתם ותאריך פטירתם, מידע על פעילותם בצה"ל ובמערכות הביטחון, תיאור של האירוע בו נפלו ותמונות שלהם. אתרים אלו אף מציינים את מידת ההשפעה של האירוע על המשפחות והחברים שלהם.

אתרים אלה מהווים חלק מאמצעי הזיכרון וההיסטוריה של מדינת ישראל ומהווים חלק ממערך הזיכרון הלאומי. אתרים אלו מכילים מידע מרגש ואת סיפורם האישי של הנופלים שבעזרו ניתן להכיר ולזכור את הנופלים אשר מסרו את חייהם למענן עמם ומולדתם. הם מזכירים לנו את המחיר ששילמו על מנת לשמור על בטחוננו ועל עצמאותנו.

אתרים אלה מזכירים נופלים מכל הקרבות והתפקידים בצה"ל ובמערכות הביטחון, כמו כן מוזכרים אזרחים תמימים אשר קפחו את חייהם כתוצאה מפעולות איבה אשר בוצעו על ידי מפגעים בזויים.

באתרים אלה ניתן למצוא מידע על נופלים מכל תקופות ההיסטוריה, החל ממלחמת העצמאות ועד לפעולות אבטחה עכשוויות.

פיתוח אתר "עקרון לזכרם"

אתר עקרון לזכרם הינו אתר להנצחת זכרם של תושבים ולוחמים בני קריית עקרון, אשר נפלו בעת שרותם בצה"ל, במחתרות ובשרותי הביטחון. האתר מכיל מידע, תמונות וסרטונים אודות הנופלים, חייהם האישיים משפחתם ושירותם הצבאי. לכל נופל/ת מוקדש דף עם תמונת הנופל/ת וקישורים למידע נוסף אודות אותו נופל/ת. לאתר מנוע חיפוש מתקדם אשר מאפשר לחפש נופלים ומידע נוסף אודותם.

אזורים מיוחדים

באתר אזור המציג רשימה של נופלים לפי החודש העברי בו נפלו כלומר בכל חודש עברי מוצגים הנופלים שנפלו באותו חודש וכך מידי חודש מוצגים הנופלים הללו בצורה אוטומטית (אם קיימים) כולל קישור לדף האישי שלהם

באתר אזור המאפשר להדליק נר דיגיטלי עבור אותו נופל הכולל אפשרות כתיבת הקדשה, כמובן שפרסום ההקדשה נתון להחלטת מנהלי האתר ואינה מתפרסמת עד למתן אישור לכך.

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם