איך מוצאים טכנאי מחשבים טוב?

ליצירת קשר:

שאלות שכדאי לקחת בחשבון

במוקדם או במאוחר כולנו זקוקים לשירותיו של טכנאי המחשבים. אם כן כיצד מוצאים טכנאי מחשבים אמין ומקצועי שיתן מענה מתאים לבעיה במחשב?

טכנאי מחשבים טוב אמור להיות מסוגל להשלים את רוב העבודות בפרק זמן סביר. שאלו מראש כמה זמן זה ייקח והקפידו להיות מפורטים מאוד לגבי הבעיות הקיימות במחשב או ברשת האינטרנט שלכם.

ודאו שהינו טכנאי מחשבים מוסמך ושברור לכם אם התעריף הוא לפי שעה או מחיר גלובלי. האם הבדיקה הראשונית היא בתשלום?

שאלו אם הטכנאי עובד במשרה מלאה או שזו רק עבודה צדדית, סביר להניח שמי שעובד כטכנאי מחשבים במשרה מלאה וכבר כמה שנים בתחום, יהיה טוב יותר ממישהו חדש שעושה אותה במשרה חלקית.

האם הוא נשמע ידידותי בטלפון או שקשה לדבר איתו? למצוא מישהו בעל יכולת טכנית וטוב עם אנשים זה בהחלט יתרון משמעותי ופעמים שניתן לפתור את הבעיה בשיחת טלפון או באמצעות תמיכה מרחוק.

מה הם סוגי המחשבים ומערכות הפעלה בהם הוא מטפל האם הוא עובד רק על מחשבי PC ומערכות הפעלה של מיקרוסופט (Windows) או שמטפל גם בסוגי מערכות הפעלה נוספות כגון Linux.

כמו כן, בן כמה המחשב שלכם? לרוב מומלץ להחליף מערכות מחשוב לאחר חמש שנים. פעמים שעלות התיקון יקרה מאד ולכן כדאי כבר להחליף מחשב אם בנוסף לכך הוא גם ישן.

ייעוץ נכון יוביל לרכישת מחשב בעל יכולות עבודה מהירות ונפח אחסון גדול יותר לשמירת תמונות, סרטונים, מוזיקה וכדומה. טכנאי טוב יכול לעזור לכם להעתיק את הקבצים האישיים מהמחשב הישן לחדש ולהדריך אתכם כיצד להשתמש בו.

לכל טכנאי מחשבים יש את היצרנים והדגמים המועדפים עליו, פשוט תשאלו מה הוא ממליץ לכם לקנות.

אם כבר יש לכם טכנאי שאתם עובדים איתו, האם הוא מוודא שאתם עושים גיבויים קבועים? גיבויים הם קריטיים שכן בכונן הקשיח של המחשב מאוחסנים הקבצים האישיים החשובים שלכם והוא יכול לקרוס בכל יום גם בלי סיבה הניכרת לעין, אף אחד לא יכול לחזות אם ומתי זה יקרה ואף אחד לא רוצה לאבד את כל התמונות המשפחתיות היקרות שלו ברגע…

לסיכום: אל תחששו לתת כמה שיותר פרטים לטכנאי ולשאול כמה שאלות שתרצו לפני העסקתו, כך תקבלו את החוויה הטובה ביותר עם טכנאי המחשבים.

לקבלת שירות טכנאי מחשבים ורשתות מוסמך חייגו: 0545-386182